Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Поздравляем с Днем учителя!
Голосование
Какая форма получения информации о семейном жизнеустройстве детей-сирот наиболее удобна для вас?
Всего 11 человек

ИНФОРМАТИЗАЦИЯ

Дата: 8 октября 2015 в 14:55, Обновлено 5 октября в 10:00

Мэта: стварэнне інфармацыйнай адукацыйнай прасторы для павышэння прафесійнага майстэрства педагогаў, з дапамогай змены зместу, метадаў і арганізацыйных формаў вучэбнай дзейнасці на аснове выкарыстання інфармацыйных тэхналогій.

Задачы:

1. Забяспечыць эфектыўную інфармацыйна-метадычную падтрымку педагогаў у пытаннях інфарматызацыі адукацыі.

2. Павысіць эфектыўнасць выкарыстання наяўных ва ўстанове адукацыі інфармацыйных рэсурсаў.

3. Стварыць умовы для развіцця і рэалізацыі здольнасцяў высокомотивированных і адораных дзяцей магчымасцямі ІКТ.

Асноўныя напрамкі па інфарматызацыі ўстановы адукацыі:

  1. Інфарматызацыя адукацыйнага працэсу.
  2. Інфарматызацыя кіраўніцкай дзейнасці.
  3. Выкарыстанне інфармацыйных тэхналогій у выхаваўчай рабоце.
  4. Павышэнне ІКТ-кампетэнтнасці педагагічных і кіруючых кадраў школы.
  5. Метадычнае і псіхолага-педагагічнае суправаджэнне працэсаў інфарматызацыі ў школе.
  6. Папаўненне тэхнічнай базы школы

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ___________ Л.М.Кіслая  

“_____” ________________ 2019 г.

ПЛАН РАБОТЫ ПА ІНФАРМАТЫЗАЦЫІ

дзяржаўнай установы адукацыі

«Мілявіцкі вучэбна-педагагічны комплекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа»

НА 2019/2020 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД

Мэта: стварэнне інфармацыйнай адукацыйнай прасторы для павышэння прафесійнага майстэрства педагогаў, з дапамогай змены зместу, метадаў і арганізацыйных формаў вучэбнай дзейнасці на аснове выкарыстання інфармацыйных тэхналогій.

Задачы:

1. Забяспечыць эфектыўную інфармацыйна-метадычную падтрымку педагогаў у пытаннях інфарматызацыі адукацыі.

2. Павысіць эфектыўнасць выкарыстання наяўных ва ўстанове адукацыі інфармацыйных рэсурсаў.

3. Стварыць умовы для развіцця і рэалізацыі здольнасцяў высокомотивированных і адораных дзяцей магчымасцямі ІКТ.

Асноўныя напрамкі па інфарматызацыі ўстановы адукацыі:

  1. Інфарматызацыя адукацыйнага працэсу.
  2. Інфарматызацыя кіраўніцкай дзейнасці.
  3. Выкарыстанне інфармацыйных тэхналогій у выхаваўчай рабоце.
  4. Павышэнне ІКТ-кампетэнтнасці педагагічных і кіруючых кадраў школы.
  5. Метадычнае і псіхолага-педагагічнае суправаджэнне працэсаў інфарматызацыі ў школе.
  6. Папаўненне тэхнічнай базы школы.

Мерапрыемствы

Адказныя

Тэрміны выканання

МАТЭРЫЯЛЬНА-ТЭХНІЧНАЕ І ПРАГРАМНАЕ ЗАБЕСПЯЧЭННЕ

1.

Арганізацыя прафілактычных аглядаў, бягучага рамонту камп’ютарнай тэхнікі, лакальнай сеткі

Кіслая Л.М.

На працягу года

2.

Удасканаленне тэхнічнай інфраструктуры ўстановы адукацыі

Кіслая Л.М.

Па меры паступлення

3.

Абсталяванне электроннымі сродкамі навучання прадметных кабінетаў

Кіслая Л.М.

Па меры паступлення

4.

Падключэнне да лакальнай сеткі, сеткі Інтэрнэт камп’ютараў у секрытарыяце

Кіслая Л.М.

Верасень

5.

Функцыянаванне электроннай пошты ўстановы адукацыі

Кіслая Л.М.

На працягу года

6.

Функцыянаванне афіцыйнага інтэрнэт-сайта ўстановы адукацыі на аснове агульных патрабаванняў да зместу інтэрнэт-сайтаў

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

7

Функцыянаванне ПТК “Параграф”

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

АРГАНІЗАЦЫЙНЫЯ МЕРАПРЫЕМСТВЫ

1.

Складанне плана мерапрыемстваў па інфарматызацыі на 2019/2020 навучальны год

Асцюкевіч С.М.

10.09.2019

2.

Праверка працы ПМК і ЭСН у кабінетах інфарматыкі і прадметных кабінетах

Чарныш А.У.

верасень

3.

Правядзенне інвентарызацыі камп’ютарнай і іншай аргтэхнікі

Заяц Ю.В.

лістапад

4.

Забеспячэнне доступу да Інтэрнэт рэсурсаў педагогам і навучэнцам

Кіслая Л.М.

На працягу года

5.

Арганізацыя працы з электроннай поштай. Ажыццяўленне дакумента-звароту з іншымі школамі, аддзелам адукацыі спорту і турызму і іншымі ведамствамі

Асцюкевіч С.М.

Кіслая Л.М.

На працягу года

6.

Складанне графіка работы камп’ютарнага класа (у вучэбны і пазаўрочны час)

Асцюкевіч С.М.

Верасень, студзень

7.

Уключэнне ў план прадметных тыдняў і дэкадаў адкрытыя мерапрыемствы з выкарыстаннем ІКТ і ЭСН

Асцюкевіч С.М.

Чарныш А.У.

На працягу года

8.

Улік выкарыстання ЭСН на ўроках і пазакласнай дзейнасці

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

9.

Укараненне сэрвісу “Электронны дзённік / электронны журнал”

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

КАМПЮТАРНАЯ ГРАМАТНАСЦЬ

РАБОТА З ПЕДАГОГАМІ

1) Павышэнне кваліфікацыі кадраў

1.

Арганізацыя наведвання курсаў павышэння кваліфікацыі па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у прафесійнай дзейнасці

Асцюкевіч С.М.,

Чарныш А.У.

Па меры паступлення інфармацыі

2.

Удзел педагогаў і навучэнцаў у конкурсе “Камп’ютар. Адукацыя. Інтэрнэт”

Кіслая Л.М.

Кастрычнік-лістапад

2.

Правядзенне навучальных курсаў для педагогаў «Выкарыстанне тэхнічных і інфармацыйных сродкаў у адукацыйным працэсе»

Асцюкевіч С.М.,

Чарныш А.У..

студзень

3.

Кансультацыі з настаўнікамі-прадметнікамі па планаванні вучэбных і факультатыўных заняткаў з выкарыстаннем ІКТ і ЭСН

Асцюкевіч С.М.,

На працягу года

4.

Кансультацыі, практычная дапамога настаўнікам па выкарыстанні тэхнічных і інфармацыйных сродкаў

Асцюкевіч С.М.,

Чарныш А.У.

На працягу года

5.

Правядзенне адкрытых урокаў і мерапрыемстваў у рамках прадмет-ных тыдняў з выкарыстаннем ІКТ

Настаўнікі-прадметнікі

Па плану

6.

Арганізацыя метадычнай падтрымкі ў пошуку навучальных і метадычных матэрыялаў у сетцы Інтэрнэт

Асцюкевіч С.М.,

На працягу года

2) Унутрышкольныя мерапрыемствы з выкарыстаннем ІКТ

1.

Суправаджэнне сайта школы

Асцюкевіч С.М..,

На працягу года

2.

Арганізацыя метадычнай і тэхнічнай падтрымкі настаўнікаў, якія праходзяць атэстацыю ў 2018/2019 навучальным годзе

Асцюкевіч С.М.,

На працягу года

3.

Распрацоўка спісу Інтэрнэт-рэсурсаў па кожным прадмеце

Кіраўнікі МА

настаўнікі-прадметнікі

На працягу года

4.

Правядзенне прадметных тыдняў і дэкадаў з выкарыстаннем ІКТ

Кіраўнікі МА

настаўнікі-прадметнікі

Па плану

5.

Мультымедыйнае суправаджэнне даследчых праектаў у школьнай канферэнцыі даследчых работ навучэнцаў

Настаўнікі-прадметнікі

Сакавік

3) Рэгіянальныя мерапрыемствы з выкарыстаннем ІКТ

1.

Арганізацыя ўдзелу педагогаў і навучэнцаў у раённых і абласных педагагічных конкурсах, праектах, семінарах, канферэнцыях з выкарыстаннем інфармацыйных тэхналогій

Асцюкевіч С.М., настаўнікі-прадметнікі

Па меры паступлення інфармацыі

РАБОТА З НАВУЧЭНЦАМІ

1.

Забеспячэнне выкладання курсу «Інфарматыка»

Асцюкевіч С.М., Чарныш А.У.

На працягу года

2.

Арганізацыя ўдзелу навучэнцаў І – ХІ класаў у дыстанцыйных алімпіядах і конкурсах

Асцюкевіч С.М.,

настаўнікі-прадметнікі

На працягу года

3.

Падтрымка на якасным узроўні самападрыхтоўкі вучняў, іх даследчай дзейнасці з выкарыстаннем Інтэрнэт -рэсурсаў

Настаўнікі-прадметнікі

На працягу года

4.

Падрыхтоўка навучэнцаў установы да алімпіяд па вучэбных прадметах

Настаўнікі-прадметнікі

На працягу года

ФАРМІРАВАННЕ МЕДЫЯТЭКІ.

СУМЕСНАЯ ПРАЦА З ІНФАРМАЦЫЙНА-БІБЛІЯТЭЧНЫМ ЦЭНТРАМ

1.

Папаўненне фонду навучальных праграм па прадметах

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

2.

Фарміраванне медыятэкі

Пачабыт М.В.

На працягу года

3.

Папаўненне банка дадзеных праектных і інш. работ настаўнікаў і вучняў

Асцюкевіч С.М.

На працягу года

4.

Папаўненне і сістэматызацыя метадычнай скарбонкі электронных урокаў, пазакласных мерапрыемстваў

Асцюкевіч С.М., настаўнікі-прадметнікі

На працягу года

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.